tisdag 16 februari 2010

Operation tuberkulos-sprute-knöl




Lilleman har haft en knöl på armen (efter sprutan) och den har bara blivit större och större. Jag har inte vågat peta där för jag var rädd för att han skulle få infektion. Idag gjorde jag slag i saken, garderad med alsolsprit och kompresser. Nu så här i efterhand är jag glad att jag gjorde det, han måste haft jätte ont för den var full med var. Hoppas på att det ska läka fint nu! Vi ska till BVC på fredag då får dom kika närmare på den...

2 kommentarer:

  1. Men fyyyy stackaren :(
    Hoppas att han slipper infektion.

    så stor han blivit :)

    ha det finast

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus