tisdag 14 september 2010

Home sweet home

Det blev så stressigt när vi åkte iväg idag, så vi glömde både kameran och missade tåget. Tur att mr.W satt kvar på parkeringen i bilen, han skulle på möte i stan. Så jag och Em tog bilen till Stockholm, tacka vet jag gps, annars hade vi nog aldrig kommit fram. Väl där blev både Julia och Agnes (de tyckte hon var så söt så hon fick också vara med) filmade. Det var en reklam för SOS-barnbyar som kommer att sändas på tv. Om flickorna blir utvalda att vara med i slutgiltiga produktionen får vi reda på till veckans slut. Spännande!

2 kommentarer:

  1. Klart dom blir utvalda, jag gillar ju inte barn såvärst..(förutom mina egna) men dina små är riktigt söta! ;)

    SvaraRadera
  2. Men tack vad söt du är! Jag tycker givetvis att de är sötast i världen, men jag vet inte om jag är partisk ;)

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus