tisdag 7 december 2010

Saknar att blogga...

Jag måste medge att jag saknar att blogga om små vardagliga ting. Att kunna gå tillbaka en vecka och kika igenom inlägg för att se vad man gjorde just den veckan. Den 18:e då är jag fri. Då har jag klarat av nästintill heltidsstudier, (dock bara på gymnasie nivå) i ett halvår. Jag vill inte skryta men jag är stolt över mig själv. Stolt över vad jag har presterat. 3 tentor kvar...


El killen ringde idag, all el är dragen, takskivor och väggskivor är uppe. HJÄLP! Snart är vi där... 

2 kommentarer:

  1. skönt att du snart är klar med dina studier, grattis i förskott till det, bra jobbat! :-)

    Här är det fortfarande feber i kroppen för E:s del, men det går åt rätt håll. Kraam

    SvaraRadera
  2. tack! :)

    vad roligt att ni bygger hus! Det är underbart att flytta till nytt! Önskar dig en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus