tisdag 11 januari 2011

Pass

Idag har jag och lillebror varit på äventyr. En sväng till farbror polisen för upphämtning av mitt nya pass. Usch, varför ser man aldrig klok ut i sådana viktiga handlingar. En kriminell Svetlana! Längtar till 2016, då får jag göra om det. Jag ska försöka öva in den icke-uppspärrade blicken till dess.

Vi firade Tisdagen (den obligatoriska fisk-ätar-dagen*) med sushi lunch med bästa grannen.

* Visste ni att man ska äta fisk mer än tre gånger i veckan?!? (enligt baksidan på fiskleveroljan). Bättring krävs för oss alla! Så nu efterlyses fiskrätter i alla dess former! 

1 kommentar:

  1. Man kan säga att det blir lite småproblem när man tillhör min sort och inte klarar av att äta fisk över huvud taget!

    Roligt att läsa att ni bygger hus! Spännande.
    När får ni flytta in?

    God fortsättning önskar jag från norr!!

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus