fredag 15 april 2011

Fredag


God förmiddag! Igår hade jag tänkt fota vår fantastiska tomt (krigszon). Jag skulle behöva all hjälp jag kan få. Vi ska ta hit markarbetare inom det närmsta och är lite osäkra på om vi ska förgräva för pool och vart vi ska ha den i så fall. Pool kostar en slant, ska vi köra på en riktig eller ska vi köpa en sån där blå stor rund sak och gjuta botten och bara sänka ner? Jag vill ha stora land där vi kan odla potatis etc. Vart ska vi ha det? Det är många stora frågor!  

Det blev inga foton på tomten igår, lillebror klättrade upp högt på en stor sten. Gjorde en kullerbytta ner och tappade andan. Jag har nog aldrig varit så rädd! Han satt mest i famnen efter det, men verkade må bra. En skråma i ansiktet men det kan vi leva med. Jag tror att vi kommer få uppleva hans äventyrslusta många gånger i framtiden. Just nu har han "klättra på stenar förbud" och hoppas att vi kan få slippa äventyr på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus