söndag 19 juni 2011

Låt inte solen gå ner över din vrede...

När jag var liten fick jag lära mig att all osämja skulle göras upp innan läggdags. Något vi även gör i vår familj. Vem vet vad som händer imorgon?

Idag har vi haft en sån dag jag och barnen. Jag har mest känt mig arg och elak. Barnen har turats om att bråka. Det märks att alla är i olika faser och att var ålder har sin charm.

Vi blev sams precis innan läggdags jag och de minsta. Men dusten med stora fröken är inte uppgjord än, det blir att pussa och krama henne lite extra innan jag går till sängs. Imorgon är en ny dag!

2 kommentarer:

  1. Vilket fint ordspråk! Och klokt att följa! :) Hoppas allt är bra med dig, magen, maken och barnen!!
    Kram Erika Holmstrand

    SvaraRadera
  2. Viktigt! Visst är det tufft ibland me de stora viljorna från de små personerna. Ibland vet man inte hur man ska göra. Hoppas det löste sig på morgonen:-)
    Kram

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus