måndag 21 november 2011

Det där brösten...

Nu är det väldigt på tapeten det här med att förstora brösten, eller som man så fint säger det "återställa till normal storlek". Jag har många gånger skämtat om att när jag är färdig med barnafödandet ska jag "fixa" mig. När det väl kommer till kritan skulle jag inte göra det! Brösten ser inte ut som de gjort innan! Det kanske inte är så konstigt när de har genomgått fyra graviditeter och närt snart fyra barn. Slappis bröst är kärlek!

Jag vill inte behöva stå till svars för mina döttrar när de blivit äldre. Vilken norm skulle jag ge mina älskade flickor då?!?

Det skrämmer mig att det är så lätt att lägga sig under kniven! Kroppen förändras, det är normalt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus