måndag 27 februari 2012

Det bor en Nasse i mig


Jag kan kan referera lite till Nasse i Nalle Puh, när det gäller stora saker i varje fall. Jag oroar mig gärna en gång för mycket och målar upp värsta tänkbara scenario. Jag bara är sådan! Mor och far har som jag skrivit innan befunnit sig i solen, i ett land där män går i "klänning" och kvinnor i burka. Jag fick ett sms häromdagen. Det livade minst sagt upp en vanlig lördags kväll. Eftersom det tog tid att lång tid att få svar (vilket är en historia för sig) ringde jag runt och hörde med mina syskon. Ingen hade hört något! Då dök Nasse upp i mig, oron var total. Som tur var slutade det gott och vi alla kunde sova gott den natten. Nu är de hemma och jag är tveksam på om jag kommer släppa iväg dem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus