måndag 8 oktober 2012

Att ha flickor tätt

Att ha flickor tätt är urmysigt men ibland blir det riktiga catfights.

Oftast handlar det om att lillasyster vägrar lyda storasyster
J: "Om inte du leker katt så får inte du vara med"
A: "Jag vill vara en hund, jag vill inte vara med jag vill leka själv"
J: "Maaaaaamma A vill inte leka med mig
A: "Maaaaamma jag vill leka själv"
J: "Du är en fisrumpa"
A: "Du är en fisruuuuumpa"
J: "Om inte du leker med mig klipper jag sönder din lilla Lao"
A:" Akta så jag inte fiser på dig"
J: ... Plockar fram saxen
A: ... Går till attack och ger ifrån sig ett avgrundsvrål 

Båda kommer ut till köket och illvrålar. Mamma får medla. 
Känner mig stundtals som Robert Aschberg i Grannfejden. 

2 kommentarer:

  1. Haha, låter härligt! fullt ös!! :) Måste komma upp snart så jag får träffa dig och din mysiga familj!! Kramar Julia

    SvaraRadera
  2. Hej!! Hur är det med dej och din familj?
    Det va längesedan man hörde/såg något!! All kärlek till er i julmyset!
    Kramar Ehlin

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus