onsdag 17 mars 2010

Insnöad och dagens lista

Jag har hittat en bra foto vägg i vårt hus, ljusinsläppet är fantastiskt! Jag är insnöad på svartvitt, jag känner mig själv och vet att det är en period. Vi får väl se hur långvarig den blir.

Idag är en nya dag med nya möjligheter, golvet missade jag igår så det får vi ta idag.
Här kommer dagens lista:
- Golvet
- Möblera om sängarna
- Klädkammaren
- Torka bort ägg ifrån fönster (vårt hus är väldigt utsatt, skönt med flytt snart)
- Skruva upp hatthylla
- Fixa mattor
- Tvätt (the never ending story)
- Ta fram maskeradkläder till Julia
- Kvällsmat med fam. Byman :)

Nu får vi sätta fart!!!

1 kommentar:

  1. Vad är de här med att folk kastar ägg på erat hus??! Vet du vilka de är?
    Och vart ska ni flytta?
    Kram

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus