fredag 21 maj 2010

Gnistan

När jag var liten sålde jag blötlagda sönder delade maskrosstjälkar (ni vet så dom krullar ihop sig) till grannarna, några små söta tanter köpte av mig. De kunde inte motstå en stackar liten flicka som inte visste bättre. Jag gick senare över till bullar, där efter när jag blev tillräckligt gammal blev det jultidningar. Jag hittade alltid sätt att tjäna pengar på. Jag måste erkänna att nu har jag tappat gnistan lite. Vill så gärna men har inte gnistan. Ideérna är många och några är nog väldigt lönsamma. Men jag måste hitta gnistan igen!

2 kommentarer:

  1. Gud vilka söta barn !
    Starkt att klara av så många barn så ung, starkt gjort !

    SvaraRadera
  2. sv: tack gulle du :D Härligt med 3 knoddisar och vara endast 24 år :D Något sådant hade jag också tänkt mig men lär vara lite äldre men tanke på att jag endast har en än så länge :)

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus