måndag 31 maj 2010

Sportigt




Så här ser en 25 åring ut iklädd sin sprillans nya löparoutfit. I Söndags blev det premiär, kondisen är usel och jag antar att min 25-års nojja kommer vara att "komma i form".

Min födelsedag var helt fantastisk, W hade ordnat barnvakt och tog med mig ut på restaurang och bio. Super mysigt att bara bara ute vi två (Det var 3 år sen sist)

Idag blev vi äntligen klara med flytten. Vi har slitit tidig morgon till sent på kvällen. Har haft super barnvakter som hjälpt oss (Wille och Mellie och mormor TACK :))

Nu är det en ny tid "compact living" som vissa säger. Det är sannerligen en sport. Och vi hoppas på att alla saker snart får en plats i vårt hem...

2 kommentarer:

  1. a det var vel dags att börja träna nu, bakdelen börja ju hänga lite

    SvaraRadera
  2. Svar: Det är kusinen min.
    Yes, hon hoppade och hoppade och hoppade och hoppade och............ ;)

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus