onsdag 14 juli 2010

Besök

Vi kom hem vid tio tiden, först då tyckte vi att det var lite kyligt att vara ute på stranden. Tur att det inte gör något om barnen vänder lite på dygnet just nu. Det går liksom inte att ha det som vanligt nu när det är så varmt ute.

Jag satte in en besök räknare för 3 dagar sen, min förra fick jag inte pli på. Blev positivt överraskad, trodde inte att min trogna skara som följer bloggen övergivit mig. Icke. I snitt 44,33333 läsare per dag. Kul!

Nu har jag svarat på lite mail, fixat och donat. Nu är det läggdags och vi hoppas på att få möta en fantastisk dag även imorgon. God natt alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus