tisdag 10 augusti 2010

Knutte

Knutte är ett lite tovigt lejon som får följa med hem när barn på dagis har fyllt år. Julia fyllde för ca 1,5 månad sen, men eftersom det har varit sommarlov så fick hon lov att ta hem honom idag. Med knutte följde ett skrivblock med, tanken är att man som förälder ska skriva ner vad barnet gjort med knutte.

Hej allihopa,
Idag har jag varit med Julia.
Först tog vi en cykeltur till Julias mormor och morfar och fikade lite, de tyckte att jag var jätte fin.
Vi trampade hemåt, sedan åt vi och badade. Julia och Agnes ville mer än gärna att jag också skulle hoppa i badet, men deras mamma sa att det var inte så bra ifall jag blev blöt. Jag fick ialla fall borstat och fönat pälsen, så nu är jag extra fin. Efter badet var alla barnen så trötta, vi fick gå till sängen och lyssna på en godnatt saga.
Vi somnade sött allihop.
Jag har haft en rolig dag hemma hos Julia (Agnes och Silas)
Kram från Knutte

1 kommentar:

  1. Underbart söt! Lät som ni haft en fin dag!? Vi hade fint väder idag har njutit lite av det. kram

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus