fredag 20 augusti 2010

Macbook

Bild: www.macoteket.se

Nu när jag börjar plugga behöver jag en ny dator, vår börjar sjunga på sista versen. Vid distans plugg är det A och O att ha en dator som är funktionell åtminstone under hela studietiden. Vi funderar på att köpa en rejäl dator som håller. Någon som har en macbook? Den kostar ju endel. Men den ska tydligen hålla hög kvalitet!

Förutom data funderingar så har vi i stort sett bara städat idag. Jag tycker det är svårt att var effektiv med tre små, speciellt om de ska hjälpa till själva. Det blev ett heldags projekt! Efter det kom barnens mormor, moster, morbror med flickvän. Stackars morfar var dålig och fick bli hemma och andra morbrorn var iväg på galej. Jag älskar min familj!

5 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar verkligen mac. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min MacDarling haha. Inte använt pc på flera år och saknar den inte det minsta. Go for it!

    SvaraRadera
  2. Dom säger att ones u Mac u never go back!! Inge virus, snabb som bara den, bra standby tid, lite ovant i början med nya menyer osv, men helt klart värt de! Vore super trevligt att träffas någon dag, kanske kan höras nästa vecka?! Ha en underbar helg!! Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Mac! Tycker verkligen att du ska slå till!! Du kommer inte att ångra dig!!

    SvaraRadera
  4. Du kommer inte ångra dig! Jag hade en pc först men bytte ganska snabbt till en macbook och nu kommer jag ALDRIG byta märke! Det går inte ens jämföra! För att nämna en grej - man får aldrig virus! Löp och KÖP :-)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar min mac! Det är verkligen värt pengarna! Kramar

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus