tisdag 15 februari 2011

Diffust

Jag har börjat känna lite diffusa rörelser i magen, det är så mysigt. Jag är så glad att vi kommer få gå igenom detta ännu en gång, att få barn är en gåva som inte ska tas förgivet! Denna gången ska jag försöka njuta lite mer av varje fas i graviditeten, även fast jag längtar tills den lille/lilla är ute. 

Jag går ofta till bm och lämnar prover, det är mycket små saker denna graviditet som inte är helt ok. Kan bero på att barnen har kommit så tätt och kroppen inte har återhämtat sig helt. Sen så har de blivit noggrannare med proverna. Dels är det sköldkörtelhormon värdet sen så hade jag GBS förra graviditeten (Både jag och Silas fick antibiotika när han föddes), det kollas noggrant. Nu har jag åkt på UVI, inte att leka med. Jag har aldrig haft det förut. Nu hoppas vi på att det kan var lugnt ett tag! 

2 kommentarer:

  1. Åh! Det är underbart! =)

    Men, hoppas att du kommer må bra och att allt ska gå helt oproblematiskt! Jag ska be =)

    Önskar dej alllt gott!!!!
    KRAM

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus