lördag 10 april 2010

Bebissug

Jag måste erkänna att nu känner jag ett enormt bebissug. Det är rena rama babyboomen omkring mig. Vart och vartannat par som vi känner har gått ut med stora nyheter nu det sista. Som jag skrivit innan, det är inte det att jag inte vill ha ett fjärde barn. Det vill jag gärna!
Men inte nu, dels för att jag ogärna vill bo i en tvåa med fyra små (vi ska bo där medan vi bygger hus) och sen för att jag troligen ska bli student till hösten. Jag ska plugga lite ekonomikurser för att sedan jobba som ekonomiassistent. Spännande! Får dämpa bebissuget med annat så länge och gosa så gott det går med vänners små söta nyfödingar!

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du ska börja läsa ekonomi!! :)
    Lycka till med alla planer!

    Kram Maria i Värmland

    SvaraRadera
  2. vad rolig du är lina! :)
    var ska ni bo i väntan på huset?

    SvaraRadera
  3. Jag vet...typ ALLA ska ha barn. *ingen press*

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus