onsdag 28 april 2010

Student

Nu mina vänner ska jag bli klok, student rättare sagt! Hösten går i pluggandets tecken och jag är taggad till tusen. En gnutta ekonomi, data och lite annat spännande blir det. Hoppas att jag kommer in!!! Jag har mestadels har sökt distans kurser, eftersom jag ska försöka vara hemma med Silas ett tag till.

Syon frågade mig vad jag ville plugga till, "jaa du" svarade jag... "jag har en hel lista". Hon skrattade lite nervöst. Förmodligen tänkte hon att jag var en såndär plugga-resten-av-mitt-liv-elev. Det är inte fy skam, man kan aldrig lära sig för mycket! Hur som haver hon tyckte bergis jag var en knasig prick, men vad gör det?

Nu måste jag kila, för om en stund blir det bio baby... bio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus