tisdag 27 augusti 2013

Skottspole

Livet just nu är rätt intensivt, helt hysteriskt om jag ska vara ärlig.
Jag åker fram och tillbaka till byn som en skottspole för att lämna och hämta barn, det måste se väldigt roligt ut för grannarna när vår bil far fram och tillbaka. Men snart är inskolningarna över och de börjar vanlig tid igen.

Tjejerna stormtrivs, Silas tycker att det är lite tufft. Men vi får se vad som händer, trivs han inte får han vara hemma med mig en termin till. Det är inte hela världen.

Walter ligger sjuk i influensa, men jag tvingade nyss iväg för honom att hämta ett blocket fynd. Jag är en riktig blockettorsk nu förtiden. Det är beroendeframkallande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus