söndag 22 september 2013

Som en ballong

Musten gick ur mig i fredags, den pyste ur liksom en oknuten ballong pyser ut luft.
Den här veckan har varit helt hysterisk. Jag är inte direkt van att handskas med myndigheter och stora besked. Det var 2,5 år sen sist och var inte alls lika nervöst. Det gick bra denna gången, oftast oroar man sig i onödan, men musten är fortfarande ur mig.

Det har varit en riktig slappar helg och jag har mest legat på sofflocket. Hoppas hinna återfå den innan imorgon. Då tar vi oss an en ny skolvecka.

Nu ska jag sy mössor för glatta livet. De har en tendens att försvinna så här på höstkanten. Vilken tur att jag lärt mig bemästra trikåtyget som jag så många gånger suckat åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus