tisdag 21 januari 2014

Barnrum


Jag fick några burkar Montana Gold av syrran, det har sprayats hejvilt här vill jag lova.

Jag gjorde ett riktigt rookiemisstag och sprayade inomhus.Kände mig riktigt konstig efter det, sedan lusläste jag baksidan att man kunde får narkotiska bieffekter och att man skulle sörja för god ventilation. Så där ja. Hursomhelst sprayade jag gossarnas bokstäver som jag köpte på granit för ett tag sen. Koppar blev det som är så inne nu, jag som alltid avskytt koppar. Näst på tur är gamla vinflaskor och tjejernas sänggavel. De delar säng nu, det är en säng som man skjuter ut som blir som en dubbelsäng. Jag har haft nollinspiration att fixa iordning i deras rum, jag vill satsa på övervåningen. Men häromdagen kom den, inspirationen. Nu har jag tusen ideér. Allt eller inget. Helst ska det vara gjort igår. Jag måste lära mig att bli tålmodig. Tålmodighet är en dygd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus