söndag 26 januari 2014

B by buppa





Jag är ingen fotograf. Jag behärskar inte redigering, reflexskärmar, softbox eller motljus. Jag är endast en novis. Men jag blev väldigt glad när jag fick i uppdrag att fota lillan i B by buppa´s zack outfit. 11 bilder har jag skickat in med enklare redigering, så det ska bli spännande att se vilka The Buppa brand (aka Therese) gillar bäst. 

Materialet är helt fantastiskt.. Jag har inte tvättat det än men jag känner på tyget att det är av god kvalitet. Återkommer efter tvätt. Detta är storlek 80, bodyn var smal i storlek till min lilla knubbis, men satt bra ändå. 

Det är sånt här vi sysslar med nuförtiden. Nu i veckan kommer förhoppningsvis en bärsele som jag vann förra veckan för utvärdering. Det går bra nu... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus