lördag 1 februari 2014

Den som väntar på något gott...


Jag har fått den här i alla hjärtans dag present av maken. (koppar igen jag vet, tröttnar jag så sprayar jag den) Det är så tomt i våra stora fönster nu efter att julstjärnan försvann. Nu såg jag att leveranstiden var inte förräns 10 juni?!? Nåväl, den som väntar på något gott... Tror att den kommer göra sig fin i vårt fönster när den väl kommer.

Jag har även hittat en stor matta som jag varit på jakt efter länge, i detta nu har vi tre plastmattor som vi trodde var likadana men som är både olika långa och breda. Köpta billigt på rusta, de får agera utemattor sen när våren kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus