tisdag 18 februari 2014

Sol

Jag är så tacksam för de två senaste dagarna, solen har gjort gott för både kropp och själ. Jag har riktigt gått runt och grottat ner mig i diverse artiklar, om hur farlig plast i olika former är och faran med oekologisk mat den senaste tiden. Har blivit mer och mer bekymrad och oroad över dess påverkan, riktigt deppig har jag blivit. Nu har jag gett mig själv förbud att läsa om sådant, ett tag framöver. Nu använder vi sunt förnuft och plastbantar och lever eko i den mån det går.

Igår hade de stora barnen picknick på berget, sedan åt vi lunch i vårvädret på baksidan.
Idag hade vi snoriga och febriga små här hemma, men åkte ändå och umgicks lite med mormor. En helmysig dag!

1 kommentar:

  1. Hej hej,
    tänkte bara tipsa om att du kan vinna en valfri vara från Paradiset1 i min blogg! De har jättemycket fint till hemmet, så passa på =). Tävlingen hittar du här: http://livetomyarp.com/2014/05/14/vinn-en-valfri-vara-fran-paradiset1/ eller i menyn till vänster =)

    MVH Nathalié

    SvaraRadera

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus