fredag 3 januari 2014

Eames


Barnen skäms lite för mina nuvarande stolar inför sina kompisar. De är lite halvtrasiga och färgen börjar flagna. De förstår inte riktigt innebördet av shabby chic. Inte för jag haft sån stil, mest bara att jag inte har haft tid att måla om dem och fixa till dem.

Hursom önskade jag mig nya stolar i julklapp. Jag ville ha ett lyft i matsalsdelen. Jag behöver minst 8 stycken till vårt stora matsalsbord, men de kostar ju en slant. Jag fick denna av min fina syster, hon vet precis vad jag vill ha. Nu vet ni vad jag kommer önska mig kommande födelsedagar och jular. Nu står den där och ser fin ut i väntan på sina kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Barnkläder - hm- polarn o pyret- ralph lauren - converse - lexington- the brand- boomerang - shopping - inredning - loppis - barn - familj - bygga hus